Strona główna: Zaprojektuj swój zysk

EN PL
 

Instytut Wzornictwa Przemysłowego

 
 
Strona główna - Zaprojektuj Swój Zysk / Wiedza / Tendencje / Rozmowa z Janem Thomasem Reimeltem, CEO, REIZFORM SYSTEMS Produktions & Vertriebs UG

Jan Thomas Reimelt
CEO, REIZFORM SYSTEMS Produktions & Vertriebs UG
wystawca na targach wnętrzarskich Ambiente (Frankfurt nad Menemn 11 – 15.02.2011)

Kaja Kobylańska 

Rozmowa z Janem Thomasem Reimeltem, CEO, REIZFORM SYSTEMS Produktions & Vertriebs UG 

Na czym polega innowacyjność i konkurencyjność Państwa produktu?
The Barbercue Seven to zupełnie nowy koncept, który podnosi poprzeczkę pod względem stylizacji, mobilności i obsługi. Optymalna funkcjonalność tego grilla idzie w parze z doskonałym designem. BBQ Seven to wysokiej jakości produkt przeznaczony dla fanów grillowania, entuzjastów wypadów za miasto, czyściochów i estetów. Jest stylowy i wysokiej jakości. Poręczny i przenośny. Przyciąga wzrok, a jego nazwa pasuje do wyglądu: BBQ Seven.

W jakim kierunku BBQ Seven wyznacza branżowe tendencje?
BBQ Seven jest wyjątkowo funkcjonalny. Dzięki jednemu przyciskowi rozkłada się i jest gotowy do użycia. Można go wszędzie rozstawić. Jego ostro zakończone nogi zapewniają stabilność i bezpieczeństwo nawet na sypkich powierzchniach. Geometria jego misy ułatwia pogodzenie stref o różnej temperaturze na jednym poziomie. Pozwala to na wykorzystanie całej jego powierzchni w tym samym czasie. BBQ Seven jest łatwy do przechowywania. Złożony jest czterokrotnie mniejszy od rozłożonego. Może być używany jako pojemnik, dzięki czemu wszystkie przybory do grillowania zawsze są pod ręką. Przy pionowym ustawieniu go może służyć za grzejnik. Jest dostępny w 12 kolorach standardowych. Specjalne kolory dostępne są na zamówienie.

Co stanowiło inspirację?
Chcieliśmy stworzyć przenośny grill, łączący w sobie ponadczasowy, ładny design z bezkonkurencyjną trwałością.

Czy Barbecue Seven został już wdrożony na rynek?
BBQ 7 został po raz pierwszy zaprezentowany publiczności w lutym 2011 r. na targach Ambiente.

Jak wygląda konkurencja w Państwa branży? Czym chcecie ją pokonać?
Od lat rośnie zainteresowanie grillowaniem. Na przykład 75 procent Niemców to lubi. Tylko w 2009 r. w Niemczech sprzedano 3,5 miliona grillów. Czy to w prywatnych ogródkach, na kempingach czy podczas festiwali, grillowanie jest jednym z najpopularniejszych sposób spędzania wolnego czasu.
Rynek produktów związanych ze stylem życia polegającym na spędzaniu wolnego czasu poza domem, przeżywa boom. Popyt na designerskie grille i akcesoria z nimi związane jest jednak niezaspokojony. Istnieje w ramach niego ogromny potencjał wzrostu. BBQ 7 jest odpowiedzią na entuzjazm, z jakim wielu klientów podchodzi do produktów zorientowanych na design.
Rozmawiała Kaja Kobylańska

Ocena:     
Komentarze: 1
Zaloguj się aby dodać opinię

Logowanie do profilu

 

 

Nie posiadasz jeszcze konta? Załóż bezpłatne konto w portalu ZSZ.

Nie pamiętasz hasła? Zamów nowe hasło.
UWAGA - warunkiem jest obecność adresu e-mail przypisanego do konta, dla którego zamawiane jest nowe hasło.

Zakładanie konta

Podany login, poza rolą w procesie logowania na swoje konto, będzie służył do sygnowania wszystkich akcji użytkownika dokonanych w obrębie portalu.
Login nie może zawierać następujących znaków:
\ / : * ? "< > |
ani zaczynać się od kropki.
*
 
*
 
Jako hasło proszę wpisać ciąg przynajmniej 7 znaków, zawierający co najmniej jedną cyfrę lub znak specjalny (na przykład #, $, %).
*
*
*
 

 
 
 
 
 
Patroni medialni
Patroni medialni
Innowacyjna Gospodarka Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.