
Ta strategia pozwoliła firmie Flowair w dość szybkim czasie zdobyć uznanie w kraju i zagranicą (eksport do 14 krajów europejskich i stale rozwijana sieć sprzedaży).
Producenci urządzeń przeznaczonych do ogrzewania hal produkcyjnych dotychczas nie zwracali uwagi na wzornictwo, skupiając się na ich funkcjonalności i sprawności. Współczesna, nowa estetyka urządzeń stała się jednym z narzędzi przetargowych, a marka dobrze postrzegana w wąskim specjalistycznym środowisku instalatorów i użytkowników nagrzewnic, którzy są naturalnymi partnerami firmy.
Flowair podjął stałą współpracę ze studiem projektowym Studio 1:1, które przygotowuje dla firmy dwa projekty rocznie. Poza estetyką urządzeń, zadanie projektowe dotyczy także innowacyjnych metod sterowania, w celu ograniczenia zużycia energii oraz wykorzystania innowacyjnych materiałów (np. zastosowanie tworzyw sztucznych zamiast blachy).
Flowair przygotowuje dla klientów szeroki zakres usług dla swoich klientów: od specjalistycznych szkoleń, poprzez doradztwo w zakresie doboru urządzeń, aż po obsługę posprzedażową i gwarancyjną.