Grupa docelowa:
Warsztat jest przeznaczony dla przedstawicieli zarządów przedsiębiorstw produkcyjnych, którzy odpowiadają za ich politykę innowacyjną, dla managerów produktu i dla projektantów wzornictwa, oraz wszystkich osób uczestniczących w procesie rozwoju nowych produktów.
Korzyści z udziału:
- Dalsze zgłębianie mechanizmów warunkujących sukces przedsięwzięć innowacyjnych
- Poznanie dróg poszukiwania i trybu selekcji projektantów
- Uzyskanie wiedzy o celu i znaczeniu briefu dla projektantów
- Poznanie wymagań odnośnie do formułowania briefu dla projektantów
- Uzyskanie wiedzy o różnych typach umów zawieranych między firmą a projektantami
- Poznanie wymagań, jakie powinna spełniać umowa między firmą a projektantem.
Po ukończeniu warsztatu uczestnik uzyska odpowiedzi na m.in. następujące pytania:
- Jak szukać projektanta wzornictwa?
- W jaki sposób dobrać najodpowiedniejszego projektanta do potrzeb firmy?
- Co to jest brief dla projektanta?
- Jak formułować brief dla projektanta?
- Jakie rodzaje umów regulują współpracę firmy z projektantem?
- Jakie warunki powinna spełniać umowa między firmą a projektantem?
