Grupa docelowa:
Warsztat jest przeznaczony dla przedstawicieli zarządów przedsiębiorstw produkcyjnych, którzy odpowiadają za ich politykę innowacyjną, dla managerów produktu i dla projektantów wzornictwa, oraz wszystkich osób uczestniczących w procesie rozwoju nowych produktów.
Korzyści z udziału:
- Uzyskanie wiedzy o stanie wykorzystania wzornictwa w polskiej gospodarce
- Poznanie wewnętrznych i zewnętrznych źródeł pozyskiwania koncepcji produktów
- Poznanie mechanizmów decyzyjnych w zakresie innowacji wzorniczych w małych, średnich i dużych firmach
- Poznanie zasad planowania budżetu innowacji wzorniczych
- Uzyskanie wiedzy o barierach i utrudnieniach w realizacji innowacji wzorniczych
- Uzyskanie wiedzy o treści projektu wzorniczego
Po ukończeniu warsztatu uczestnik uzyska odpowiedzi na m.in. następujące pytania:
- Czy w każdym przedsiębiorstwie zastosowanie wzornictwa przyniesie korzyści
- Jakie są warunki decydujące o dojrzałości firmy do skutecznego wykorzystania wzornictwa
- Jak szukać pomysłów na innowacje wzornicze
- Jakie są mechanizmy decyzyjne we wdrażaniu innowacji wzorniczych
- Jakich utrudnień i barier można spodziewać się przy wdrażaniu innowacji wzorniczych
- Jakie są korzyści z posiadania przez firmę własnej komórki projektowej, jakie z korzystania z zewnętrznych projektantów.
