Grupa docelowa:
Warsztat jest przeznaczony przede wszystkim dla przedstawicieli zarządów przedsiębiorstw produkcyjnych, którzy odpowiadają za ich politykę innowacyjną i dla managerów produktu, oraz wszystkich osób uczestniczących w procesie rozwoju nowych produktów. Projektantom lekcja ta pomoże w rozumieniu celów i kryteriów działania warunkujących uzyskiwanie korzyści z innowacji wzorniczych.
Korzyści z udziału:
- Wzbogacenie wiedzy o warunkach skutecznego zarządzania rozwojem innowacji produktowych
- Uzyskanie wiedzy ułatwiającej tworzenie systemu obiegu i wymiany informacji
- Uzyskanie wiedzy źródłach informacji rozproszonej w instytutach badawczych i jednostkach wyższych uczelni
- Uzyskanie wiedzy o warunkach współpracy firmy z zewnętrznymi partnerami w aspekcie informacji
- Uzyskanie wiedzy o usługach agencji badania rynku
- Poznanie zasad tworzenia briefu dla agencji badania rynku.
Po ukończeniu warsztatu uczestnik uzyska odpowiedzi na m.in. następujące pytania:
- Jaka jest rola informacji w procesie rozwoju nowego produktu?
- Jakie spotyka się typy obiegu i wymiany informacji w firmie?
- Jakie warunki powinien spełniać system informatyczny przedsiębiorstwa?
- Jak wykorzystywać nieformalną wiedzę opartą na doświadczeniu załogi?
- Gdzie szukać agencji badania rynku?
- Jak formułować brief dla agencji badawczych?
