Grupa docelowa:
Warsztat jest przeznaczony przede wszystkim dla przedstawicieli zarządów przedsiębiorstw produkcyjnych, którzy odpowiadają za ich politykę innowacyjną i dla managerów produktu, oraz wszystkich osób uczestniczących w procesie rozwoju nowych produktów. Projektantom lekcja ta może pomóc w zrozumieniu celów i kryteriów działania warunkujących uzyskiwanie korzyści z innowacji wzorniczych.
Korzyści z udziału:
- Wzbogacenie wiedzy o zasadach zarządzania rozwojem innowacji produktowych
- Uzyskanie wiedzy ułatwiającej formułowanie kluczowych kryteriów efektywności innowacji wzorniczych
- Poznanie przykładowych opisów wskaźników efektywności
- Poznanie metod monitorowania jakości zarządzania rozwojem nowych produktów w aspekcie finansowym
- Poznanie metod monitorowania jakości zarządzania rozwojem nowych produktów w aspekcie wizerunkowym
- Poznanie metod pozyskiwania opinii konsumentów.
Po ukończeniu warsztatu uczestnik uzyska odpowiedzi na m.in. następujące pytania:
- Na czym polega kontrola jakości zarządzania procesem rozwoju innowacji wzorniczych?
- Czemu służy ocena jakości zarządzania procesem rozwoju innowacji wzorniczych?
- Co oznacza skrót KWE?
- Co to są kluczowe wskaźniki efektywności?
- Jak oceniać wpływ innowacji wzorniczych na działalność przedsiębiorstwa?
- Jak pozyskiwać i interpretować opinie nabywców?
