Grupa docelowa:
Warsztat jest przeznaczone dla przedstawicieli zarządów przedsiębiorstw produkcyjnych, którzy odpowiadają za ich politykę innowacyjną i dla managerów produktu, oraz wszystkich osób uczestniczących w procesie rozwoju nowych produktów. Lekcję można polecić również projektantom w celu zwiększenia ich wiedzy o celach i kryteriach działania warunkujących uzyskiwanie korzyści z innowacji wzorniczych.
Korzyści z udziału:
- Uzyskanie ogólnej wiedzy o zasadach zarządzania rozwojem innowacji produktowych
- Uzyskanie wiedzy ułatwiającej racjonalne ustalanie etapów procesu rozwoju produktu
- Uzyskanie wiedzy o formułowaniu kryteriów przejścia bramek kontrolnych
- Poznanie sposobów ograniczenia ryzyka rynkowego
- Poznanie typowych przeszkód, na jakie napotyka realizacja procesu rozwoju produktu
- Poznanie zasad podejmowania decyzji finansowych na kolejnych etapach procesu rozwoju
Po ukończeniu warsztatu uczestnik uzyska odpowiedzi na m.in. następujące pytania:
- Jak wygląda ogólny schemat zarządzania procesem rozwoju produktu?
- Po co dzielić proces rozwoju na etapy?
- Jak dzielić proces rozwoju na etapy?
- Jak formułować kryteria przejścia bramek kontrolnych między etapami?
- Jak minimalizować ryzyko wiążące się z wprowadzaniem innowacji wzorniczych?
- Jakie są kryteria podejmowania decyzji finansowych?
- Jak wspomagać podejmowanie decyzji finansowych przy pomocy symulacji?
