Grupa docelowa:
Warsztat jest przeznaczony dla przedstawicieli zarządów przedsiębiorstw produkcyjnych, którzy odpowiadają za ich politykę innowacyjną, dla managerów produktu i dla projektantów wzornictwa, oraz wszystkich osób uczestniczących w procesie rozwoju nowych produktów.
Korzyści z udziału:
- Uzyskanie wiedzy o typowych strategiach działania firm
- Uzyskanie wiedzy o sposobach wykorzystania wzornictwa zależnie od przyjętej strategii
- Zapoznanie się z rozmaitymi wariantami ulokowania wzornictwa w strukturze firmy
- Poznanie korzyści i niedogodności utrzymywania własnej komórki wzornictwa w firmie
- Poznanie kompetencji i zakresów odpowiedzialności pionów i działów firm
- Uzyskanie wiedzy pozwalającej na racjonalne wykorzystanie wzornictwa w działalności firmy
Po ukończeniu warsztatu uczestnik uzyska odpowiedzi na m.in. następujące pytania:
- Jak najracjonalniej korzystać z wzornictwa w zależności od głównych celów przedsiębiorstwa
- Jakie korzyści przynosi wzornictwo w zależności od przyjętej strategii firmy
- Jak najlepiej ulokować wzornictwo w strukturze firmy
- Czy lepiej utworzyć komórkę wzornictwa w przedsiębiorstwie, czy korzystać z usług zewnętrznych firm projektowych
- Z jakich osób powinna składać się komórka wzornictwa
- Jaka odpowiedzialność spoczywa na poszczegó0lnych uczestnikach procesu rozwoju nowego produktu
