Grupa docelowa:
Warsztat jest przeznaczony dla przedstawicieli zarządów przedsiębiorstw produkcyjnych, którzy odpowiadają za ich politykę innowacyjną i dla managerów produktu, oraz wszystkich osób uczestniczących w procesie rozwoju nowych produktów.
Korzyści z udziału:
- Uzyskanie świadomości co do ważności wzornictwa w innowacjach produktowych
- Uzyskanie wiedzy ułatwiającej racjonalne podejmowanie decyzji o innowacjach produktowych
- Uzyskanie wiedzy o źródłach finansowego wsparcia innowacji produktowych
- Uzyskanie wiedzy o sposobach pozyskiwania pomocy w planowaniu i wdrażaniu innowacji produktowych
- Nabycie poczucia bezpieczeństwa wobec ryzyka związanego z innowacjami
Po ukończeniu warsztatu uczestnik uzyska odpowiedzi na m.in. następujące pytania:
- Czy państwo jest zainteresowane innowacyjnością gospodarki
- Czy istnieją źródła finansowego wspomagania inwestycji w działania innowacyjne
- Czy istnieje w Polsce kadra kompetentnych projektantów wzornictwa
- Gdzie szukać profesjonalnych projektantów wzornictwa
- Gdzie szukać pomocy w pozyskiwaniu finansowego wsparcia produktowych innowacji opartych na projektach wzorniczych
