Grupa docelowa:
Warsztat jest przeznaczony dla przedstawicieli zarządów przedsiębiorstw produkcyjnych, którzy odpowiadają za ich politykę innowacyjną i dla managerów produktu, oraz wszystkich osób uczestniczących w procesie rozwoju nowych produktów.
Korzyści z udziału:
- Uzyskanie świadomości co do ważności wzornictwa w innowacjach produktowych
- Uzyskanie wiedzy ułatwiającej racjonalne podejmowanie decyzji co do stosowania wzornictwa
- Uzyskanie wiedzy o tym, jakie korzyści i jakie ryzyko wiąże się z różnymi stopniami wykorzystania wzornictwa
- Uzyskanie wiedzy o czynnikach kształtujących strategię firmy w zakresie innowacji wzorniczych
- Zapoznanie się z warunkami ograniczania ryzyka związanego z innowacjami wzorniczymi
- Poznanie metod audytu dojrzałości firmy do skutecznego wykorzystywania wzornictwa
Po ukończeniu warsztatu uczestnik uzyska odpowiedzi na m.in. następujące pytania:
- Czy istnieje idealny model wykorzystania dla osiągania korzyści biznesowych?
- Co to jest drabina wzornictwa?
- Jak kształtować strategię innowacji wzorniczych?
- Czy mojej firmie potrzebne jest wzornictwo?
- Z jakim ryzykiem wiąże się wprowadzanie innowacji wzorniczych?
- Czy moja firma ma warunki do czerpania korzyści z innowacji wzorniczych?
