Grupa docelowa:
Warsztat jest przeznaczony dla przedstawicieli zarządów przedsiębiorstw produkcyjnych, którzy odpowiadają za ich politykę innowacyjną i dla managerów produktu, oraz wszystkich osób uczestniczących w procesie rozwoju nowych produktów.
Korzyści z udziału:
- Uzyskanie wiedzy o znaczeniu marki
- Poznanie wektorów marki
- Uzyskanie wiedzy o przydatności wzornictwa w tworzeniu i umacnianiu marki
- Uzyskanie wiedzy o skuteczności wzornictwa jako narzędzia budowania lojalności klientów
- Uzyskanie wiedzy o skuteczności wzornictwa jako narzędzia zdobywania przewagi rybkowej
- Uzyskanie wiedzy o przydatności wzornictwa w kreowaniu nowych rynków
Po ukończeniu warsztatu uczestnik uzyska odpowiedzi na m.in. następujące pytania:
- Jakie znaczenie ma marka firmy?
- Jak wykorzystać wzornictwo w tworzeniu mocnej marki?
- Czym się wyraża lojalność klientów?
- Jak wykorzystać wzornictwo do budowy sektora lojalnych klientów?
- Jak wzornictwo pomaga w zdobywaniu przewag rynkowych
- Jaka jest rola wzornictwa w kreowaniu nowych rynków?
