Grupa docelowa:
Warsztat jest przeznaczony dla przedstawicieli zarządów przedsiębiorstw produkcyjnych, którzy odpowiadają za ich politykę innowacyjną, dla managerów produktu i dla projektantów wzornictwa, oraz wszystkich osób uczestniczących w procesie rozwoju nowych produktów.
Korzyści z udziału:
- Poznanie przez menadżerów produktu argumentów przemawiających za udziałem projektanta wzornictwa w projekcie inżynierskim
- Uzyskanie wiedzy o rolach odgrywanych przez projektanta wzornictwa w szczegółowym projekcie inżynierskim
- Uzyskanie przez projektantów wzornictwa doświadczeń w zakresie projektu i dokumentacji projektów inżynierskich
- Uzyskanie wiedzy o roli projektanta w fazie kampanii promocyjnej
- Uzyskanie wiedzy o roli projektanta w monitorowaniu sprzedaży produktu
- Uzyskanie świadomości o potrzebie opracowania wniosków z monitoringu sprzedaży w celu wykorzystania ich w razie potrzeby modyfikacji produktu a także przy projektowaniu jego następców.
Po ukończeniu warsztatu uczestnik uzyska odpowiedzi na m.in. następujące pytania:
- Czy udział projektanta w fazach procesu rozwoju następujących po wykonaniu projektu wzorniczego jest potrzebny?
- Jaka jest rola projektanta w końcowych etapach procesu rozwoju?
- Czy możliwe jest równoległe prowadzenie projektu wzorniczego i inżynierskiego?
- Jakie korzyści przynosi projektowanie równoległe?
- Pod jakimi warunkami możliwe jest projektowanie równoległe?
- Jaka jest rola projektanta po wprowadzeniu produktu na rynek?
