Grupa docelowa:
Warsztat jest przeznaczony przede wszystkim dla projektantów wzornictwa. Celowy jest udział w nim również przedstawicieli zarządów przedsiębiorstw produkcyjnych, którzy odpowiadają za ich politykę innowacyjną, managerów produktu, oraz wszystkich osób uczestniczących w procesie rozwoju nowych produktów.
Korzyści z udziału:
- Znajomość zawartości projektu wstępnego jako wydzielonej części procesu projektowego
- Orientacja w specyficznych wymaganiach co do kwalifikacji osób wchodzących w skład zespołu tworzącego projekt wstępny
- Świadomość korzyści płynących z wyodrębnienia projektu wstępnego jako osobnego etapu procesu projektowego
- Projekt wstępny jako etap krytyczny dla decyzji o kontynuacji lub przerwaniu procesu rozwoju produktu
- Wiedza o roli prezentacji wyników projektu wstępnego
- Umiejętność opracowania planu dokumentacji projektu wstępnego
Po ukończeniu warsztatu uczestnik uzyska odpowiedzi na m.in. następujące pytania:
- Czym różni się projekt wstępny od projektu koncepcyjnego?
- Czy projekt wstępny może odbiegać od poprzedniego etapu, tj. projektu koncepcyjnego?
- Jaką rolę pełni projekt wstępny w procesie rozwoju nowego produktu?
- Czy projekt wstępny jest koniecznym etapem procesu rozwoju?
- Co wchodzi w zakres projektu wstępnego?
- Jakie osoby powinny wejść do zespołu tworzącego projekt wstępny?
