Grupa docelowa:
Warsztat jest przeznaczony dla przedstawicieli zarządów przedsiębiorstw produkcyjnych, którzy odpowiadają za ich politykę innowacyjną, dla managerów produktu i dla projektantów wzornictwa, oraz wszystkich osób uczestniczących w procesie rozwoju nowych produktów.
Korzyści z udziału:
- Poznanie ważności dokumentu specyfikacji jako wzorca określającego zadanie projektowe
- Uzyskanie wiedzy o znaczeniu terminów brief, debrief, specyfikacja projektowa produktu – dla uporządkowania często spotykanych niejasnych określeń „założenia projektowe”
- Poznanie wymagań, jakie powinna spełniać specyfikacja projektowa produktu
- Poznanie różnych sposobów opracowywania specyfikacji
- Uzyskanie wiedzy o ważności fazy analizy (debriefu)
- Poznanie warunków wprowadzania zmian w specyfikacji
Po ukończeniu warsztatu uczestnik uzyska odpowiedzi na m.in. następujące pytania:
- Co to jest specyfikacja projektowa produktu?
- Co to jest debrief?
- Czym się różni specyfikacja projektowa produktu od „założeń projektowych”?
- Czy konieczna jest pisemna forma specyfikacji?
- Czy specyfikację można zmieniać?
- Jakie są warunki wprowadzania zmian do specyfikacji projektowej produktu?
