Grupa docelowa:
Warsztat jest przeznaczony dla przedstawicieli zarządów przedsiębiorstw produkcyjnych, którzy odpowiadają za ich politykę innowacyjną, dla managerów produktu i dla projektantów wzornictwa, oraz wszystkich osób uczestniczących w procesie rozwoju nowych produktów.
Korzyści z udziału:
- Poznanie mechanizmów warunkujących sukces przedsięwzięć innowacyjnych
- Przypomnienie metod wspomagających poszukiwanie szansy rynkowej
- Przypomnienie metod wspomagających generowanie pomysłów na nowy produkt
- Przypomnienie metod wspomagających selekcję pomysłów na nowy produkt
- Poznanie sposobów weryfikacji potencjału produktu i minimalizacji ryzyka rynkowego
- Uzyskanie wiedzy o czynnikach kształtujących styl firmowy
Po ukończeniu warsztatu uczestnik uzyska odpowiedzi na m.in. następujące pytania:
- Jakie czynniki mają wpływ na sukces rynkowy produktu?
- Czy zamierzony nowy produkt ma szansę spełnić oczekiwania nabywców?
- Czy nasze produkty mają rozpoznawalny styl?
- Czy da się określić czynniki kształtujące styl produktów naszej firmy?
- Czy istnieje modelowy schemat procesu wdrażania nowego produktu?
- Czy jest możliwe osiągnięcie sukcesu rynkowego w drodze postępowania niezgodnego ze schematem modelowym?
