Grupa docelowa:
Warsztat jest przeznaczony dla przedstawicieli zarządów przedsiębiorstw produkcyjnych, którzy odpowiadają za ich politykę innowacyjną, dla managerów produktu i dla projektantów wzornictwa, oraz wszystkich osób uczestniczących w procesie rozwoju nowych produktów.
Korzyści z udziału:
- Dostarczenie zarządowi firmy argumentów uzasadniających decyzję o podjęciu zamierzenia rozwojowego
- Zapewnienie realności osiągnięcia celów biznesowych
- W przypadku niecałkowitej gotowości do podjęcia innowacji produktowej, dostarczenie wskazówek, co do potrzebnych działań uzupełniających
- Dostarczenie wskazówek precyzujących wymagania docelowych klientów
- Dostarczenie danych do opracowania planu, kosztorysu i harmonogramu procesu rozwojowego
- Dostarczenia danych do określenia priorytetów
Po ukończeniu warsztatu uczestnik uzyska odpowiedzi na m.in. następujące pytania:
- Czy rozważana szansa rynkowa jest realna?
- Czy zamierzony nowy produkt ma szansę spełnić oczekiwania pod względem opłacalności?
- Czy nasza firma jest technologicznie przygotowana do podjęcia przedsięwzięcia innowacyjnego?
- Czy nasza firma dysponuje wystarczającymi środkami do zainwestowania w proces rozwoju produktu?
- Czy badania wykonalności są koniecznym elementem procesu rozwoju produktu?
- Czy badania wykonalności są kosztowne i ile potrzeba na nie czasu?
